Tuesday, April 24, 2007

selama mata terpejam..rindu ku terusik kembali..
selama itu ..aku mahu terus mengingatimu..mengapa begitu sukar untukku luahkan cintaku padamu.sedangkan kau jua rasa begitu..
ku fikir.. adakah ini yg patut kuterima? sedangkan hati ku selalu memanggil namamu..mengintai kenangan yg terbina antara kita berdua
perlukah ku lupekan dirimu..sedangkan kurasa ada sesuatu diantara kita..memang cinta itu ada..tp ia sukar dr yg dpt ku bayangkn...aku cube utk memahami
dan sememangnya...
nurani ku menginkanmu..aku lemah dgn cintamu.mengapa pertemuan ini cume seketika?sedangkan cinta yg terbina ibarat mengerti hati kita..
namun....
maafkan aku..ku harus mlupakan dirimu.merelakan cinta ini pergi..supaya..kita terus mengejar impian dan meneruskan hidup ..ku tahu..begitu sukar..namun percayalah..cinta itu akan hilang bersama waktu..impian yg terbina pasti mengerti diantara semua ini
sesunguhnya..
aku bukanlah untukmu..

maafkan aku ,teman...

No comments: