Tuesday, April 24, 2007

kekasih,kucari bayanganmu..entah bila kn kutemu

sebenarnye..sudah lame inginku coretkan seluruh kisah cinta kita pd lembaran kenangan ini. namun segalanya terpendam..terperuk dsudut hatiku yg paling dalam.
segalanya bagai tak tlepaskan krn ada satu rasa yg menghimpit segenap ruang rindu yg aku ciptakan untukmu.
aku xpasti apakah dgn mu aku jatuh cinta pandang pertama.atau engkaulah kekasih yg kucari-cari,enkaulah idaman yg hilang dr pandanganku beberapa musim lalu
benarkah kau mencariku dahulu?benarkah benih2 cinta itu tlh kau tabur sejak beberapa musim lalu?namun ,dek pandanganku yg kabur,lansung kau tak kuhiraukan.lalu kau membawa diri..jauh..!
setelah takdir cinta menemukan kita ,segalanya masih kabur.aku tahu kau pernah menabur benih harap,kerana perasaan mu tlh seringkali ranap dek terlalu bergantung harap.aku tahu itu ..dan hari ini pun aku xpernah mahu membeikan walau sebuah harapan kepadamu.biar..biarlah kita lalui cinta kasih ini seadanya,mengikut rentak dan irama alam.
malam td aku terlalu rindu kpdmu.aku sbnrnye xpasti rindu itu untukmu atau sekadar rindu pada kenangan2 lalu yg memberi 1000 rasa dlm hidupku.kupandang langit ,xada sebutir bintang berkedipan.apakah semua bintang tlh gugur bersama rinduku padamu?jika begitu aku mohon kpd langit malam,relakanlah seluruh bintang yg ada di dadanya gugur menyinari hati kekasihku yg kelam.biar hatinya kembali bercahaya, bersinar seperti dahulu.itulah yg kumahu..

No comments: